Bóle głowy – praktyczne kompendium

11 modułów

certyfikat

OPIS

Klasyfikowanie i proces terapeutyczny w przypadku bólów głowy to niejednokrotnie droga przez mękę. Różnorodność manifestacji klinicznych, ogrom objawów towarzyszących, niezliczona ilość zmiennych determinujących pojawienie się bólu… Nie masz pojęcia jak się w tej sytuacji odnaleźć? Nie martw się, bo właśnie jesteś w miejscu, w którym dowiesz się jak to wszystko ogarnąć!

Zapraszam Cię do uczestnictwa w niezwykle praktycznym kursie online, który został zaplanowany tak, byś krok po kroku budował wiedzę i umiejętności związane z diagnozowaniem i terapią bólów głowy na miarę eksperta! W ramach przygotowanego kompendium, czekają na Ciebie liczne wskazówki oraz zapewnienie, że do gabinetu wejdziesz z głową pełną pomysłów i rękoma zaopatrzonymi w rozwiązania.

Jeśli w poniższych pytaniach znajdujesz choć trochę siebie to bez żadnych wątpliwości jest to kurs dla Ciebie:

• Jak odróżnić prawdziwą migrenę od bólu napięciowego? Może to jednak ból szyjnopochodny, albo taki związany z aparatem żucia?
  • Czy prowadząc wywiad z pacjentem z bólami głowy powinienem się czymś niepokoić? Jakieś alarmowe sygnały bądź symptomy?
  • Jakie testy diagnostyczne mogą się okazać pomocne w przypadku bólu głowy? Czy badanie odcinka szyjnego wystarczy, by zaopatrzyć temat?
  • Jak zaplanować terapię? Jak często spotykać się z pacjentem i czy pracować z nim profilaktycznie czy tylko wtedy, gdy odczuwa nasilenie objawów?
  • Jakich wskazówek udzielić pacjentowi, by poprawił codzienne nawyki i wspierał swój organizm w profilaktyce kolejnych epizodów?
  • Jakie narzędzia terapeutyczne wykorzystać w przypadku, gdy ból głowy wynika z obwodowej komponenty uwrażliwienia układu nerwowego, a jakie, kiedy ból ma pochodzenie centralne?
  • Jak pomóc sobie z problemem bólu głowy? Może da się sprawić, by ból pojawiał się rzadziej, a jego nasilenie było bardziej znośne?

Odpowiedzi na powyższe i wiele innych pytań udzielę Ci podczas tego kursu więc jeśli chcesz zaczerpnąć świeżego spojrzenia na temat pracy z pacjentami cierpiącymi z powodu bólów głowy to nie może Cię na nim zabraknąć.

PODCZAS SZKOLENIA NAUCZYSZ SIĘ

CERTYFIKAT

• Uczestnik szkolenia może uzyskać imienny certyfikat w formie elektronicznej.
  • Warunkiem otrzymania certyfikatu jest ukończenie wszystkich lekcji zawartych w kursie.

MATERIAŁY DODATKOWE

• 4 Mapy myśli integrujące wiedzę z całego kursu
  • Tabela różnicująca charakterystyki najczęstszych bólów głowy
  • Neuralgie i neuropatie w pigułce
  • Punkty kraniometryczne i szwy czaszkowe – pigułka wiedzy
  • Transkrypcje nagrań wideo z części teoretycznej

DOSTĘP DO MATERIAŁÓW

• Dostęp do materiałów otrzymasz od razu po wykupieniu szkolenia.
  • Dostęp do materiałów jest dożywotni
  • Jeśli mimo wykupienia materiałów nie masz dostępu do zawartości kursu, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie kontaktu.

O prowadzącym

Marcel

33 Kursy

+729 uczestników
Dołącz

Kurs zawiera

• 63 Lekcje
  • 7 Zagadnienia
  • Kurs Certyfikat

Po ukończeniu oceń kurs

Śr. Ocena
3 Oceny
Podziel się wrażeniami po zakończeniu kursu.
Adrian
Opublikowano 1 miesiąc temu
Jeden z najlepszych kursów w jakim brałem udział !

Temat wyczerpany w 100 %. Bóle głowy są dość trudnym schorzeniem w praktyce gabinetowej, a Marcel pokazał iż wcale nie trzeba się bać tego problemu. Mega wytłumaczone techniki oraz fizjologia. Dowiedziałem się ile czynników wpływa na powstanie bólu głowy dzięki czemu będę mógł z sukcesem umieścić go w swojej diagnostyce i terapii z Pacjentem. Marcel jak zwykle kosmiczna robota! Dziękuję Ci bardzo

Dominik
Opublikowano 3 miesiące temu
Czysta wiedza bez żadnych niedopowiedzeń

Wspaniały, kompletny, przejrzysty i przystępnie podany materiał. Łatwość w uczeniu się ze względu na podział na krótsze partie.

Radosław
Opublikowano 3 miesiące temu
1000% ponad normę

Super szkolenie. Pełne wartościowych treści. Na pewno będę wracał do materiałów które są w nim zamieszczone.

Pokaż więcej opinii
Podziel się wrażeniami po zakończeniu kursu.